Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Anneli - 10 januari 2013 10:56

Veckorna bara rusar iväg!

Idag är det som bekant torsdag igen och jag har vägningsdag. Jag har inte fuskat och verkligen varit duktig den här veckan. Nya kosttillskott har jag också fått, några som ska hjälpa mig att bli piggare (vilket behövs) några som ska hjälpa mig att gå ner ändå bättre (det skulle tydligen vara omöjligt att gå upp i vikt när jag skött mig!) det som är lite trist är att det är så lång upptrappningstid :-( 3 veckor / halv tablett och det tar ca 3 månader innan dessa tabletter verkar helt som de ska!


Jaja jag har väl kanske inte så bråttom?! Fast i tanken vill jag vara klar när jag fyller år i maj!


 

Lånat en fin bild från Tretti.se


Så till dagens resulat: -1,5 kg (-0,7 som det stod var bara sen i måndags - jag är lite hopplös på att väga mig lite nu och då ;)


Så nu står jag på 90,0 Det känns skönt! Snart NY siffra :-)


En bra sak till.... Nu håller jag på med nästa steg! Att sluta snusa... det går, men inte så enkelt!


Ha en skön dag!




Presentation


Hejsvejs
Trevlig att just Du kollar in här!
Jag kommer att skriva om min väg mot målvikten, det är väl ungefär 40 kilo bort och jag vill att det ska RASA bort inte några futtiga hekton i veckan, upp eller ner.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards