Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Anneli - 23 januari 2013 10:36

 

Idag är jag så trött! Jag hade egentligen bara lust att stanna hemma och gå i morgonrocken hela dagen, ligga i soffan under filten och titta på Nyhetsmorgon med en kaffekopp...

Men jag sitter på jobbet och är lika trött ändå. Jag tror jag håller på att bli sjuk, jag är tät i näsan och ont i huvudet. Blir säkert (med min tur) sjuk till helgen, då jag och maken ska åka iväg på en lite tripp till Sundsvall och bo på hotell, titta på JLT och mysa.


Så till ett riktigt FYND!

 

Denna fina Tintin Bärkasse hittade jag på Fyndiq för ynka 39 kr. Synd bara att ingen i våran familj gillar Tintin sådär enormt mycket, annars hade jag beställt den - för den skulle liva upp (med sina klara färger) i entrén och då skulle barnen bara kunna kasta ner sina mössor och vantar i den!

Eller så hade jag kunnat haft den som tidningsförvaring eller precis vad som helst! För jag tycker att det var så fin...


Nu ska jag ta en kopp kaffe och hoppas att jag blir lite piggare, och får lite mindre ont i huvudet :)

HA det så gott!

P.S i morgon är det vägningsdag :) Tror det gått bättre den här veckan... men man kan ju aldrig så noga veta!

Presentation


Hejsvejs
Trevlig att just Du kollar in här!
Jag kommer att skriva om min väg mot målvikten, det är väl ungefär 40 kilo bort och jag vill att det ska RASA bort inte några futtiga hekton i veckan, upp eller ner.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards